25 de juny 2010

Què voleu llegir?

El curs 2009-2010 ja s'ha acabat definitivament. Ara ens toca passar els mesos d'estiu tan bé com puguem i si pot ser amb un o uns quants llibres sempre a prop.

A banda de novetats o propostes que vagin sortint durant aquests mesos i de les quals us anirem informant, de moment us reproduïm el resultat de l'avaluació que ens va passar la Maria. Les propostes dels assistents a la tertúlia sobre Les filles del fred per al curs vinent són les següents:

ESPINOSA, Albert. Tot el que podríem haver estat tu i jo si no fóssim tu i jo
DUEÑAS, Maria. El tiempo entre costuras
STOCKETT, K. Criadas y señoras
PUNTI, Jordi. Maletes perdudes
FORNA, Aminnata. El Jardín de las mujeres

A més, es va proposar llegir obres d'altres autors com Julia NAVARRO, Ángeles CASO o Henning MANKELL, o també alguna novel·la històrica.

Us animem que continueu fent més aportacions, ja sigui més propostes o bé els vostres comentaris a algunes de les obres que us esmentem més amunt.

De moment, bon estiu i bona lectura!

4 comentaris:

bibliotecamonjos ha dit...

Hola,

avui m'han preguntat si convidariem a David Monteagudo per parlar de la seva novel.la FI.

Us agradaria?

Anònim ha dit...

Sembla una bona idea. El llibre sembla entretingut. No l'he llegit, però.

D'altra banda, mantinc la meva "demanda" de convidar el Jaume Cabré. Per cert, si a algú li interessa al Periódico del diumenge 27 de juny s'hi publica una entrevista al Cabré molt interessant.

Judit

Anònim ha dit...

He ensopegat a la xarxa amb un títol i un autor que m'han cridat l'atenció. No sé si el coneixeu, deixo la referència i el suggeriment: César Vidal, "La ciudad del azahar". Us passo una pàgina on hi ha un resum: http://www.planetadelibros.com/la-ciudad-del-azahar-libro-39543.html

Anònim ha dit...

Podria estar bé que vingues el David Monteagudo pero... acabo de llegir el llibre i la veritat que se m'ha fet molt pesat. Dens, molt dens.
Jo no sé vosaltres que en penseu pero jo l'he trobat una mica llarg o millor dit molt dens.

El llibre de Cesar Vidal pot estar bé. Ja m'ho miraré i diré la meva al respecte.
Fins aviat;

Montse